Translate

donderdag 20 oktober 2011

Reclame filmpje Model Maria

Model Maria heeft drie weken geleden voor het geneesmiddelenmerk Artiforte aan een commercial meegewerkt, die werd opgenomen op het strand Bredene, bij Oostende, in België. De producent was NewImpact.be.


Maria meldde ons hierover:

'Drie weken geleden kreeg ik een opdracht die eruit ziet als een meisjesdroom. Galopperen op een groot, mooi paard, door de zee en in gezelschap van een mooie man. Blauwe hemel, prachtig strand en elkaar gelukkig aankijken alsof we tot in het oneindigen genieten van het moment. Tja, zo was het bijna. Ware het niet dat mijn gezelschap weliswaar een erg aardig, mooi, mannelijk model was, maar de communicatie moeizaam verliep (Frans is niet mijn taal), de mooie merrie niet van mijzelf was en ik voor die halve minuut commercial de hele dag in het zadel heb gezeten en er een crew was van maar liefst 20 man. De opname duurde van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. De paarden kregen vaak rustpauzes en waren superbraaf. Zij waren absoluut de sterren van de dag!

De rol voor deze commercial kreeg ik via een castingbureau. Ik had niet eens vermeld dat ik kon paardrijden maar werd wel opgebeld met die vraag. Gelukkig werd ik dus geboekt. Dus modellen; laat altijd weten of je iets "extra's" kan. Paaldansen, biljarten, een muziekinstrument bespelen, gekke bekken trekken, een extreme gymnastiekhouding innemen of bumjee-jumpen. Je weet maar nooit; soms zoeken ze niet alleen een model behorende bij het plaatje maar ook een met een extra "skill". Hoe "normaal" of afwijkend ook, het kan nèt datgene zijn waardoor je exact past in de rol voor de fotografie of commercial.'
Meer informatie over Team Jetje