Translate

woensdag 9 oktober 2013

Soraya Taj-Devi opent galerie in Amsterdam


Hallo,

Na een verblijf in het buitenland, heb ik mij het afgelopen jaar bezig gehouden met het ontwerpen van een nieuwe modecollectie. In mijn kledinglijn vindt je invloeden uit verschillende culturen terug. De nu te tonen collectie betreft couture, exclusief  gemaakte ontwerpen. Ook zal  hiervan een beperkte, afgeleide pret-a-porter lijn  worden gepresenteerd. 

 Wat de nieuwe schilderijen betreft, heb ik mij bij de laatste serie laten inspireren door mijn ervaringen in Egypte, zoals mijn reis langs afgelegen dorpen aan de Nijl. De waterlelies, op de magische momenten van de dag en nacht, spreken nog tot mijn verbeelding. 

Bijgaand tref je de uitnodiging aan voor de opening  van mijn galerie. Ik zou het op prijs stellen als je op een van de feestelijke openingsdagen de galerie komt bezoeken. 
Maar later kan natuurlijk ook.

 Met vriendelijke groet,

Soraya Taj-Devi


Meer informatie over Team Jetje