Translate

vrijdag 9 december 2022

Groepsexpositie 'Licht' in de Kunstkapel in het Beatrixpark

 'Licht' in de Kunstkapel



Beste mensen, vrienden, bekenden en belangstellenden,

Ik doe mee met de groepsexpositie 'Licht' in de Kunstkapel in het Beatrixpark, samen met een aantal collega's van kunstenaarsvereniging De Onafhankelijken.
Ik nodig je van harte uit om te komen kijken.
Interessante kunst op een mooie plek in de donkerste tijd van het jaar: expositie 'Licht'.

14 - 18 december 2022, 12:00 - 18:00 uur, zaterdag tot 21:00 uur.
Elke dag artist talk 16:00 uur, zaterdag en zondag 14:00 en 16:00 uur.

roepsexpositie 'Licht' in de Kunstkapel in het Beatrixpark



Locatie: Kunstkapel,
Prinses Irenestraat 19, 1077 WT Amsterdam

Ik ben in ieder geval de hele dag aanwezig op donderdag 15 december en zaterdag 17 december vanaf 18:00 uur.
Ik zou het leuk vinden om je daar te zien.
Wil je op een ander moment komen, laat me weten, dan kijk ik wat ik kan doen.

Hartelijke groeten,
Maurice Niemel

http://mniemel.nl
Meer informatie over Team Jetje