Translate

donderdag 22 december 2011

Nijmeegse studenten onderzoeken beweegredenen bij kunstaankopen

Een groep studenten van de Radboud Universiteit te Nijmegen doet onderzoek naar de beweegredenen van mensen om kunst te kopen en galeries te bezoeken. Hiervoor wordt eerst een vooronderzoek uitgevoerd om te peilen wat mensen ertoe brengt om dit te doen. U kunt de onderzoekers helpen door de vragenlijst in te vullen, die u via een link kunt bereiken. U hoeft uw naam niet in te vullen; alle antwoorden zullen anoniem worden verwerkt. De verkregen informatie zal gebruikt worden om een galeriehouder handvatten te geven waarmee hij de galerie aantrekkelijker kan maken voor bezoekers. Indirect zorgt u er dus voor dat het invullen van de vragenlijst ook voor u zelf een gunstig effect kan hebben.
Het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 5 minuten en deze is te vinden via deze link.

Een belegging in kunst hoort in elke portfolio thuis

Een belegging in kunst hoort in elke portfolio thuis
Maar ook bij kunst is kennis van groter belang dan geld