Translate

donderdag 3 februari 2022

Dag van de zelfgemaakte soep

De dag van de zelfgemaakte soep

 

Vandaag, of eigenlijk morgen, is het de dag van de zelfgemaakte soep. Maar morgen had ik al een onderwerp, dat voor veel mensen hier heel belangrijk is. Dus heb ik de soep een dagje naar voren gehaald. Ik nam aan dat jullie daar geen overwegende bezwaren tegen zouden hebben.

Erwtensoep koken moet met veel beleid en liefde voor het gerecht gebeuren. Vandaar mijn meditatie vooraf en het aanhouden van een geschikte houding. Op Jetje's dag (https://jetjesdag.blogspot.com/2022/02/3-februari-morgen-is-het-zelfgemaakte.html) kunnen jullie het hele proces van voorbereiding, meditatie en het koken van de eigenlijke soep volgen. En het lukt, zoals op de foto te zien is, waar ik de eerste mag zijn die de, dankzij de meditatie, voortreffelijk gelukte soep proeft.

Dag van de zelfgemaakte soep

Dag van de zelfgemaakte soep

 

Meer informatie over Team Jetje