Translate

dinsdag 29 maart 2022

29 maart. JETJE'S GROTE VUURBALLEN

 [JETJE'S GROTE VUURBALLEN]


Goedemorgen vrienden

Vroeger ging je in gezinnen, zoals dat waar ik uit kom, vanzelfsprekend naar pianoles. Eerst wat blokfluit om de noten te leren en dan kwam het serieuze werk achter de 88 toetsen van de piano. Natuurlijk stond er thuis ook eentje, zodat ik kon oefenen.

Op zich vond ik altijd wel dat ik het geleerde op muziekles een beetje bij moest houden. Een piano is niet zo'n geschikt instrument voor op een appartement met benedenburen, dus werk ik op mijn keyboard, dat ook heel geschikt is om piano op te spelen. En dat kan eventueel met een hoofdtelefoon op, dus dan heeft er niemand last van.



Wel speel ik nu een stuk creatiever dan destijds, zoals op Jetje's dag van vandaag (https://jetjesdag.blogspot.com/2022/03/piano.html)  heel goed te zien is. 



Meer informatie over Team Jetje