Translate

woensdag 9 november 2022

[DELFTSBLAUWE SOCIAL MEDIA VERSLAVING]

 [DELFTSBLAUWE SOCIAL MEDIA VERSLAVING]


https://jetjesdag.blogspot.com/2022/11/Facebookverslaving.html


Goedemorgen vrienden,


Na mijn bezoekje aan Rotterdam van gisteren, zoek ik het vandaag weer even dichter bij huis, in mijn gezellige studio. Het voordeel van studio is altijd dat je niet weersafhankelijk bent. Maar buiten is vaak wel een stuk sfeervoller. En werken in de studio vraag extra creativiteit want het wordt heel snel een kopie van iets dat iemand anders al gedaan heeft. Maar goed, een beetje creatief denken ga ik niet snel uit de weg. Het is altijd weer een uitdaging om iets voor elkaar te krijgen, zoals dat tegenwoordig heet. En je kunt gemakkelijk je social media en internet raadplegen. Dat is ook altijd handig.  



Dan wens ik iedereen weer een fijne woensdag en vergeet de wekenzaag niet.


Groetjes van Henriëtte.


#modelfotografie, #modelphotography, #modeltekenen, #lifedrawing, #modeldrawing, #fotomodel, #kunstmodel, #kunsthandel, #lisse, 

Meer informatie over Team Jetje