Translate

donderdag 12 januari 2023

Dimitris Voyiazoglou Expositie Kleurrijke schaduwen

Expositie Kleurrijke schaduwen van 22 januari 2023 t/m 9 februari 2023

Er zijn een paar dagen in de zomer dat er geen wind waait en de kleuren van de zee helder en helder zijn. Dit zijn de dagen waar ik het meest van geniet.

Het schilderen van de zee en het water geeft me een kick. Ik woon in Nederland en Griekenland, landen die genoeg water, mooie kleuren en kalme en ruwe zeeën bieden. Griekenland is zonniger, ruw en wild, en Nederland is zachter, bewolkter en gladder. 

Beide landen bieden ook kleurrijke markten, restaurants en bars, geweldige schemerkleuren, oude boten, oude steden en zachte mensen. Dit zijn ook onderwerpen die ik graag schilder. 

Ik vind reizen naar nieuwe plaatsen en landen ook erg stimulerend, omdat het nieuwe onderwerp altijd een uitdaging voor het oog is.

Dimitris Voyiazoglou


Expositie Kleurrijke schaduwen

De opening van de expositie is zondag 22 januari om 15.00 uur.


Galerie Arti-Shock

Schoolstraat 26

2282 RD Rijswijk

t 06-11416033 (tijdens openingstijden)

artishockrijswijk@gmail.com

https://arti-shock-rijswijk.nl


Openingstijden 

woensdag t/m vrijdag 13.00 - 17.00 uur

zaterdag                     11.00 - 16.00 uur

zondag                       14.00 - 17.00 uur

(maandag, dinsdag en feestdagen gesloten)

 


Meer informatie over Team Jetje