Translate

woensdag 27 maart 2024

[JETJE GAAT CONCEPTUEEL]

Kunst, fotografie en modelwerk | Jetje gaat conceptueel 


Goedemorgen vrienden,



Vandaag ga ik even verder met het uitleggen van mijn nieuwe aanpak die naast de modelfotografie komt. Het paradijsvogelproject moet een onderdeel van de conceptuele kunst gaan worden. Dit is waarschijnlijk een van de minst begrepen takken van de kunst, maar wordt tegelijkertijd ook gezien als één van de grootste omwentelingen ooit. Een interessante combinatie. Op Jetje's dag ga ik er verder op in maar intussen blijf ik vrolijk onder deze op het eerste gezicht wat zware kost, zoals je ziet op de foto.


Zie https://jetjesdag.blogspot.com/2024/03/conceptuele-kunst.html


En verder wens ik iedereen een hele fijne dag. 


Henriëtte 



Meer informatie over Team Jetje