Translate

dinsdag 26 maart 2024

[DE PARADIJSVOGEL IS GELAND]

Kunst, fotografie, modelwerk | De paradijsvogel is geland 


Goedemorgen vrienden,



Vandaag zet ik weer een stapje naar wat nieuwe ontwikkelingen. Namelijk met mijn paradijsvogel project. Er zijn hier op Facebook al een paar van die vogels langs gevlogen, maar nu zijn ze geland. Als het kippen waren zouden we zeggen dat ze op stok zaten. 


https://jetjesdag.blogspot.com/2024/03/Paradijsvogel.html


Het biedt mij in elk geval een aantal nieuwe invalshoeken, want met name op TFP fotografie ben ik wat uitgekeken zoals op mijn blog wordt uitgelegd. Met mijn betaalde fotografie en het werken in de beeldende kunst ga ik natuurlijk gewoon door. Op Jetje's dag staat al het een en ander toegelicht en de komende dagen komt er nog wel wat aanvulling langs, inclusief een boekje over dit onderwerp. 


Groetjes van Henriëtte en het wordt eindelijk een mooie lentedag..  




Meer informatie over Team Jetje