Translate

woensdag 13 maart 2024

Kunst, fotografie en modelwerk | JETJE MAG GRAAG LEKKER ETEN

 [JETJE MAG GRAAG LEKKER ETEN]


Goedemorgen vrienden 



Nee, ik laat hier meestal niet zien wat ik ergens gegeten heb. Daar ben ik niet zo van, maar ik mag best graag eens iets bijzonders eten. En daarom ben ik even op het foodtruckfestival in mijn woonplaats gaan kijken. Daar zie je niet veel van, want de fotograaf heeft alles aardig buiten beeld weten te houden. Dus je zult van mij aan moeten nemen dat het hier om een echt foodtruckfestival gaat. Best wel sfeervol trouwens. 


https://jetjesdag.blogspot.com/2024/03/foodtruck.html


Dan wens ik iedereen weer een hele prettige woensdag en vergeet niet de week op passende wijze in twee delen te zagen. 


Groetjes, Henriëtte.




 

Meer informatie over Team Jetje