Translate

woensdag 7 april 2021

Lees een landkaart dag

 Lees een landkaart dag

volgens veel mensen ben ik af toe de weg een beetje kwijt. En dat mogen ze best vinden. Iedereen mag een mening hebben, tenslotte. Nou, als je de weg kwijt bent, dan heb je een landkaart nodig. Want ik ben van de generatie, die zonder Tomtom de weg vond. Iets wat de jongere generatie zich tegenwoordig helemaal niet meer voor kan stellen. Die vragen zich af, onder welke steen je altijd geleefd hebt. 



Ook dat vind ik trouwens prima! Ik kwam er! En wat wil je nog meer? Maar goed, het komt dus heel goed uit dat het vandaag "Lees een landkaart dag" is. Dan kan ik nog eens oefenen en vol nostalgie terugdenken aan de goede oude tijd. Ik moet bijna een traantje wegpinken...

Zie (https://jetjesdag.blogspot.com/2021/04/7-april-lees-eens-een-landkaart-dag.html ) #foto #fotografie #fotograaf #fotoshoot #fotomodel


Meer informatie over Team Jetje