Translate

zaterdag 3 april 2021

Weekoverzicht Jetje's dag

Weekoverzicht Jetje's dag


ik ben weer verkwikt op mijn relaxdag, ik heb de computer een goede beurt gegeven, zodat hij er weer helemaal tegen kan (denk ik) en heb de potloden weer netjes scherp geslepen. En toen werd het april en was het eerst tijd om je te bescheuren om de humor van iedereen, om daarna eerst maar eens pasen te gaan vieren. Geel, geel en nog eens geel.

Weekoverzicht Jetje's dag



Zie https://jetjesdag.blogspot.com voor mijn weekoverzicht van Jetje's dag. daar kunnen jullie het allemaal nog eens rustig doorlezen, voor zover jullie dat nog niet gedaan hebben. Gezien het gestaag stijgende aantal bezoekers weten steeds meer mensen het weblog Jetje's dag te vinden. Maart had een groei van 30% ten opzicht van startmaand februari, dus helemaal niet zo gek. Zo komen we er wel.

Hartelijk dank voor alle bezoeken, leuke commentaren en aanmoedigingen. Nu eerst chocolade-eieren eten! Eet smakelijk en tot dinsdag.

Groetjes, Henriëtte

Meer informatie over Team Jetje