Translate

maandag 30 augustus 2021

30 augustus 2021 Jetjes Dag is er weer

gekke dag vandaag. Vroeger, in mijn jonge jaren, was dit meestal de dag dat de grote vakantie afgelopen was.

En dan stond je weer voor een nieuw schooljaar. Alles nieuw, alles onbekend. Alsof je aan een reis naar het onbekende begon. En zo voelt het bij mij ook een beetje. Ik sta bol van de plannen en de ideeën, maar je weet natuurlijk nooit vooraf wat je tegen gaat komen. Dat is altijd spannend en het kan alle kanten op gaan.



En omdat vandaag de eerste Jetje's dag weer van start gaat, ben ik die eerste dag ook maar met de beschrijving van een reis begonnen. Een reis met een onbekende bestemming. Een reis die anders verliep dan ik gedacht had. Een reis met de trein en de auto, zoals jullie op de foto kunnen zien.

Zie https://jetjesdag.blogspot.com/2021/07/30%20augustus%202021.html

Ik ben heel benieuwd waar ik terecht ga komen en via Jetje's dag blijf ik iedereen op de hoogte houden. Voor nu allemaal een prettige maandag (alweer de laatste maandag van augustus) en een leuke week toegewenst. Ook als je deze week even niet op reis gaat.

Groetjes van Henriëtte.

Meer informatie over Team Jetje