Translate

dinsdag 31 augustus 2021

Jetje reinigt de waterlinie

 Goedemorgen

nou, dat was gisteren weer even wennen met de doorstart van Jetje's dag. Ik moet er natuurlijk weer even inkomen, maar het was wel weer heel leuk om er mee bezig te zijn. Ook de vele positieve reacties die ik gekregen heb, zijn heel motiverend om in een hoog tempo door te gaan. 

Jetje reinigt de waterlinie



Vandaag ga ik eens niet mijn eigen appartement schoonmaken, maar ik ga vogelpoep verwijderen in Culemborg bij de Hollandse Waterlinie. Want daar valt heel wat te ruimen met al die watervogels en ik heb een hekel aan smerigheid. :-) :-)

https://jetjesdag.blogspot.com/2021/08/31augustus2021.html

Als ik daarmee klaar ben, heb ik nog een nieuwe rubriek in Jetje's dag, namelijk een stukje fictie. Dat is weer eens wat anders om te lezen. Maar als het lezen jullie verveelt, dan is dat een goed teken, zoals jullie in het artikeltje daarna kunnen lezen. Kortom, er is weer van alles te vinden in Jetje's dag. Ik zorg wel voor leesvoer.

Dan wens ik jullie allemaal een fijne dinsdag en tot morgen maar weer.

Groetjes van Henriëtte.

Meer informatie over Team Jetje