Translate

woensdag 27 oktober 2021

De dag na Jetje's verjaardag

De dag na Jetje's verjaardag

Goedemorgen vrienden,

is het eigenlijk wel een goede morgen. Of is het al middag? Ik ben de tijd een beetje kwijt.

Ik ben namelijk een beetje duf na de party van gisteren. Maar het was wel heel bijzonder. Heb je wel eens op een avond een kleine 400 facebook felicitaties beantwoord? Nou, ik wel. En toen lagen Instagram, Whatsapp en Twitter er nog. Op Jetje's dag staat nog een sfeerimpressie van de situatie na mijn feestje. (https://jetjesdag.blogspot.com/2021/10/27-oktober-de-dag-na-jetjes.html)

De dag na mijn verjaardag


En dan was er nog veel gezellige visite, waardoor natuurlijk de slingers naar beneden gekomen zijn. Maar ik heb enorm genoten en ik weet nu wel heel goed dat ik jarig geweest ben. Heb je geen reactie op je felicitatie gehad? Pardon. Dan ben je er door heen geslipt, maar het is niets persoonlijks. :-)


Meer informatie over Team Jetje