Translate

vrijdag 1 oktober 2021

Maurice Niemel - Open Ateliers Amsterdam Noord

 Maurice Niemel - Open Ateliers Amsterdam Noord - OAN 2021

Open Ateliers Amsterdam Noord (OAN), dit weekend, 2 en 3 oktober.

Je bent van
harte welkom op mijn expositie tijdens Open Ateliers Amsterdam Noord 2021!

Mijn locatie:


DRAKA
Hamerstraat 2-4
(ingang Gedempt Hamerkanaal t.o. de Tango benzinepomp)
1021 JV Amsterdam

Ik exposeer daar samen met zes collega's.


Én onze Centrale Expositie is óók in DRAKA, met werk van meer dan 110 deelnemende kunstenaars.
Er is van alles: keramiek en beeldhouwwerk, fotografie en video, schilderkunst en grafiek, sieraden, textiel, meubelkunst en autonome installaties, conceptueel en met audiovisuele elementen.

Dus veel reden om te komen kijken!


Zaterdag 2 en zondag 3 oktober van 12:00 tot 18:00 uur!

Neem vrienden, vriendinnen, bekenden en relaties mee en/of stuur deze uitnodiging aan hun door.


Voor meer informatie bezoek onze website: www.openateliersnoord.nl

En nog meer informatie via:

 

 

Ik stap uit de stuurgroep. Vanaf 2016 hebben Rogier Alleblas en ik Open Ateliers Amsterdam Noord (OAN) georganiseerd. Ik stop na deze editie met organiseren van OAN, zodat ik me weer volledig kan wijden aan bekrassen van papier.
Dit is de laatste kans om te zien wat we er van gemaakt hebben!

 



Copyright © 2021 Maurice Niemel - Beeldend kunstenaar, All rights reserved.

Mijn contactgegevens voor Open Ateliers Amsterdam Noord 2021:
Maurice Niemel

DRAKA
Hamerstraat 2-4 (ingang Gedempt Hamerkanaal t.o. de Tango benzinepomp)

1021 JV Amsterdam

06-53835145
www.mniemel.nl
Meer informatie over Team Jetje