Translate

donderdag 13 januari 2022

13 januari. Dag van de badeend

13 januari. Dag van de badeend

Helaas, ik heb geen bad meer. Tegenwoordig heb ik een douche. En dus kan ik niet gemakkelijk meer met mijn badeendjes spelen in bad. Onder de douche is toch weer heel anders, nietwaar? Het blijft dus met de badeendjes bij nostalgie en jeugdsentiment. Maar gelukkig hebben we op 13 januari "De dag van de badeend". En heb ik dus een geweldig alibi om aandacht aan mijn gele vriendjes te schenken. Ik ga er echt even voor zitten, met het troeteleendjeslied van Ernie (jullie weten wel, van Bert, uit Sesamstraat) keihard aan op de luidsprekers, zodat ook de buren er iets aan hebben. 

Dag van de badeend

 


Je moet tenslotte ook rekening houden met je medemens, nietwaar? :-) :-) Zie het artikel op https://jetjesdag.blogspot.com/2022/01/13-januari-de-dag-van-de-badeend.html

Meer informatie over Team Jetje