Translate

dinsdag 18 januari 2022

15 januari was het tulpendag

15 januari was het tulpendag

 Zo, daar ben ik weer. Hebben jullie mij wel gemist? :-) :-) Ik ben inmiddels uitgeslapen en het was een lekker rustige dag. Zo'n dag zouden ze vaker mogen doen. Of ik kan het natuurlijk zelf in gaan voeren. Maar goed, ik heb de blue monday weer doorstaan. En dus gaan we vandaag op Jetje's dag (https://jetjesdag.blogspot.com/2022/01/15-januari-was-het-tulpendag.html) de hort op, om in verband met de tulpendag in de omgeving alle beelden van bloeiende tulpen te bekijken. Want die staan er natuurlijk volop in de Bollenstreek. Nou ja, dat zou je denken. Je moet ze zoeken met een lantaarntje. Maar ik heb er een paar voor jullie gevonden dan hoeven jullie zelf de moeite niet te nemen. 



Meer informatie over Team Jetje