Translate

maandag 3 januari 2022

Welkom, 2022

3 januari, de start van een nieuw jaar met nieuwe mogelijkheden en nieuwe kansen

We verwelkomen een nieuw jaar. Ik wens de vele lezers van dit weblog het allerbeste voor het nieuwe jaar en ik wil proberen met veel nieuwe ideeën en concepten te komen. Daarbij ben ik een beetje afhankelijk van het aanbod. Dat is logisch. Maar ook uw idee, kunstwerk, verhaal of wat dan ook is hier altijd welkom. 


 

 daar ben ik weer eens met een nieuwe Jetje's dag. (https://jetjesdag.blogspot.com/2022/01/oud-is-weg-nieuw-is-gekomen.html) Dat is een tijd geleden, nietwaar? Ik hoop dat iedereen de kerst, oud en nieuw en Mark's lockdown weer met een beetje plezier doorstaan hebben. En dat jullie het toch een beetje gezellig hebben gehad.

Ik heb mij zoals jullie gezien hebben, vermaakt met het maken van boekjes met samenvattingen, die er in elk geval voor gezorgd hebben dat het aantal bezoekers per maand op Jetje's dag hoger was dan ooit. Dat werkt kennelijk. Leuk om te zien.

Helaas mocht ik geen vuurwerk afsteken dit jaar, dus heb ik mij maar met sterretjes vermaakt. Ach er kan weinig mis mee gaan tenslotte. Het riep nog wat nostalgische gevoelens op aan de tijd dat ik als kleine meisje boven de gootsteenbak sterretjes af mocht steken. Ik moet er bijna nog een traantje van wegpinken. Helaas ben ik daar te nuchter voor.

Ik wens iedereen op deze maandag een flitsende start van de nieuwe week, de nieuwe maand en het nieuwe jaar. Dat is veel nieuws! Maak er iets moois van! Met vele nieuwe kansen!

 


Meer informatie over Team Jetje