Translate

dinsdag 27 september 2022

[JETJE START MET HAAR PERSONAL BRANDING]

 [JETJE START MET HAAR PERSONAL BRANDING]

https://jetjesdag.blogspot.com/2022/09/personal-branding.html

Goedemorgen Facebookvrienden,

alles is weer opgedroogd en de modderstank is weer uit het huis verdreven. Iedere bezoeker kan weer rustig adem halen. Maar het was wel leuk! Tijd nu voor weer wat serieuzere dingen. Voor de projecten waar ik aan bezig ben is een goede "personal branding" noodzakelijk en kort gezegd komt dat neer op het zorgen voor bekendheid. Zoveel mogelijk mensen moeten weten dat ik er ben en wat ik zoal doe. 


Precies dat wat ook voor kunstenaars (inclusief fotografen) zo nodig is als ze succes willen hebben. En daar ben ik nu aan begonnen. Te beginnen met een bezoekje aan een goed hotel om inspiratie op te doen 😀

Ik wens jullie allemaal een fijne dinsdag toe. 

groetjes, Henriëtte.

Meer informatie over Team Jetje