Translate

dinsdag 6 september 2022

Jetje in Bataviastad

Goedemorgen vrienden,

Vandaag zit ik met Jetje's dag in een stad die eigenlijk geen stad is. Zie https://jetjesdag.blogspot.com/2022/09/bataviastad.html 



Het is een winkelcentrum in Lelystad met de naam Bataviastad. Een soort paradijs voor vrouwen die schoenen en kleding willen kopen. En die over een goed krediet op hun creditcard beschikken. Ik mag wel graag schoenen en kleding kopen, maar helaas, een creditcard bezit ik niet. Dus dat wordt contant afrekenen of pinnen, maar dan is een stuk van de charme van het onbeheerst kopen toch al weer wat minder. 

Afijn, het was best eens leuk om te zien. Nou, dan wens ik jullie allemaal een fijne dinsdag en morgen ben ik er weer met een nieuwe Jetje's dag. Uit de kop van Noord Holland!


Henriëtte.

Meer informatie over Team Jetje