Translate

vrijdag 16 september 2022

[PARADIJSVOGELS MET EEN RODE HOED]

 [PARADIJSVOGELS MET EEN RODE HOED]

https://jetjesdag.blogspot.com/2022/09/16-september-2022-paarse-paradijsvogels.html


Goedemorgen ,

op Jetje's dag ga ik vandaag eens wat problemen wegnemen van mensen die bang zijn dat ik mij teveel als 18-jarige gedraag. :-) :-) En ik heb die mensen misschien nog wel meer angst aangejaagd door iets te laten zien van wat ik nog meer in de pijplijn heb zitten. Het gaat namelijk van kwaad tot erger worden. 


Haha, net iets voor mij, want gebaande wegen bewandelen is "mijn ding niet", zoals dat heet. :-) :-) Zorg dat jullie niet wegwaaien van het weekend en ook niet van de straat spoelen. Ik zit droog want ik ga dit weekend ontbijten met leden van de regering. En die zorgen echt wel dat ze droog zitten. :-) Ik zal ze de groeten van jullie doen. 


Meer informatie over Team Jetje