Translate

maandag 31 oktober 2022

[Jetje's wintertijd met platgetrapte spinazie]

 [Jetje's wintertijd met platgetrapte spinazie]


https://jetjesdag.blogspot.com/2022/10/spinazie.html


Goedemorgen vrienden,


Van platgetrapte diepgevroren spinazie wordt je wel snel wakker. Zie Jetje's dag. Maar waar je ook wakker van wordt zijn mannen die je 's nachts om vier uur opbellen. Niet dat ik opneem, want ik slaap normaal om die tijd. Een nieuwe variant zijn de mannen die je direct een telefoonnummer geven, waarop ik ze bellen kan. Afgelopen week heb ik toch een aantal telefoonnummers "in vertrouwen" gehad. Compleet met tijden waarop ik ze het beste bellen kan. Dat is op zich gemakkelijk, maar ik bel nooit met vreemde mannen.:-) :-)  Dat heb ik ooit zo geleerd. :-) :-) Dus een goede tip voor mannen met plannen in deze richting: Spaar je de moeite. :-)




Nou, dat was het weekend weer. Ik wens iedereen een fijne maandag en een goede week. 


Groetjes van Henriëtte. 

Meer informatie over Team Jetje