Translate

woensdag 5 oktober 2022

[OVER SPIEGELS EN BAKSTENEN. PARADIJSVOGEL IN ROTTERDAM]

 [OVER SPIEGELS EN BAKSTENEN. PARADIJSVOGEL IN ROTTERDAM]

https://jetjesdag.blogspot.com/2022/10/spiegelende-stad.html


Goedemorgen vrienden,



vorige week heb ik al iets van mijn bezoek aan Rotterdam laten zien, maar mijn eigenlijke bezoek moest toen nog beginnen. Vandaag heb ik mijn complete schoonmaakset uit de tas gehaald, heb mij richting de kubushuisjes bij het Blaakstation begeven en ben begonnen met de boel eens wat schoon te maken. Rotterdam hoort zichzelf te spiegelen, zo heb ik van de fotograaf vernomen. En wat bakstenen met Rotterdam te maken hebben is helemaal niet uit te leggen, dus lees daarvoor de bijdrage van vandaag, van de verhalenverteller. 


Ik wens mijn groeiende aanhang op Jetje's dag allemaal weer veel leesplezier en tot morgen. 


Groetjes van Henriëtte.










Meer informatie over Team Jetje