Translate

maandag 24 oktober 2022

[VAN MEEUW VIA PARADIJSVOGEL TOT KROKETTENVOS]

 [VAN MEEUW VIA PARADIJSVOGEL TOT KROKETTENVOS]

https://jetjesdag.blogspot.com/2022/10/meeuwen%20en%20paradijsvogels.html


Goedemorgen vrienden,



daar ben ik dan weer. Ik ga gewoon weer verder waar ik 2 weken geleden gebleven ben. Dus bij mijn paradijsvogelprojecten van afgelopen zomer. Op Jetje's dag vandaag met de nodige toelichting. Want het paradijsvogelgedoe ziet er misschien allemaal wel heel leuk uit en trekt inmiddels duidelijk de nodige aandacht, maar waar doe ik het eigenlijk voor? Zit er meer boodschap achter die paradijsvogel, dan alleen maar gek lopen doen en het straatbeeld op te lopen fleuren? Je leest er al wat meer over in deze Jetje's dag en binnenkort echt alles in een uitgebreid gratis e-boek. Maar daar horen jullie binnenkort nog wel van. 


Morgen zien we elkaar wel weer, maar dan een dorp verder.


Groetjes, Henriëtte.



Meer informatie over Team Jetje