Translate

vrijdag 26 maart 2021

26 maart. Tijd, je hebt er nooit genoeg van

 

Tijd, je hebt er nooit genoeg van

Vandaag gaat het in "Jetje's dag" over tijd. zie https://jetjesdag.blogspot.com/2021/03/26-maart-dag-van-de-klok.html Dat is natuurlijk in verband met het verzetten van de klok. Dat verzetten is pas zondagochtend, maar dan is er geen Jetje's dag. 

jetje en de tijd

 Dus ik bereid jullie er alvast even op voor. En dat doe ik ook op Jetje's dag. Gisteren ging het op Jetje's dag over geld. En geld en tijd hebben natuurlijk heel veel met elkaar te maken. Dus ook daar ga ik ook op in. 

jetje en de tijd

 

Trouwens, mijn verhaal over het nieuwe geld, zoals bijvoorbeeld de Bitcoin, van gisteren heeft de nodige waardering van jullie gekregen. Dat was leuk om te horen. Ik kreeg reacties dat men eindelijk snapte hoe het werkte.

Meer informatie over Team Jetje