Translate

woensdag 31 maart 2021

31 maart. Wereld back-updag

31 maart is het Wereld back-updag

Om mensen er aan te herinneren om regelmatig een back-up van de gegevens op hun computer te maken. Want bijna iedereen weet natuurlijk wel dat dit moet. En bijna niemand doet het. Dat is een bekend feit. Het kost nu eenmaal wat geld waar je niet direct rendement van ziet. Als het goed is, ga je dat zelfs nooit zien. En het ligt voor veel mensen dan psychologisch moeilijk om de portemonnee te trekken.

computerreparatie voor beginners


Op Jetje's dan leg ik even uit, hoe eenvoudig het is om een computer even te inspecteren. Overigens heb ik nog niet geprobeerd of hij het alweer doet, maar optimistisch als ik ben, ga ik daar wel van uit. Voor mensen die niet genoeg zelfvertrouwen hebben, om het inwendige van de computer met een boorhamer te lijf te gaan, heb ik nog wel een paar praktische tips bijgevoegd, die simpel en goedkoop een hoop problemen kunnen helpen te voorkomen.

computerreparatie voor beginners


Kortom, ik bespreek het probleem op de manier, zoals jullie dat inmiddels wel van Jetje's dag gewend zijn. Je kunt het vinden op https://jetjesdag.blogspot.com/2021/03/31-maart-wereld-backup-dag.html


Meer informatie over Team Jetje