Translate

maandag 20 september 2021

[KUNNEN SPAGHETTIMONSTERS EEN BEETJE BODYPAINTEN?]

 [KUNNEN SPAGHETTIMONSTERS EEN BEETJE BODYPAINTEN?]

Goedemorgen vrienden,

zo, het weekend weer goed doorgekomen en allemaal weer veel zin om naar het werk te gaan? Nou, ik wel. Ik heb er wel weer zin in. Er staan weer wat leuke fotoshoots in de agenda voor deze week en daar kijk ik naar uit. Maar over aparte shoots gesproken, vandaag is het piratendag. Ook wel de "praat als een piraat dag", maar ik heb geen idee hoe een piraat praat. Sommige mensen praten al met genoeg moeilijke woorden en daar heb ik verder geen piraat voor nodig. Wat niet weg neemt, dat ik op Jetje's dag natuurlijk wel aandacht aan deze piratendag ga schenken. zie https://jetjesdag.blogspot.com/2021/07/20%20september%202021.html

praat als een piraat dag



En dan hebben we nog het tweede deel van Jetje's dag en daar gaan we eens lekker experimenteel schilderen. Waarom moet je als kunstenaar altijd een schilderdoek beschilderen? Waarom zou het doek niet eens een keertje de kunstenaar kunnen beschilderen? Dat is toch weer eens iets heel anders? Nou, dat dacht men bij studio Haaglanden ook en zo gezegd zo gedaan. En dus staat er op Jetje's dag een serie bodypaintfoto's. En omdat we allemaal weten dat Facebook niet kapot is van dergelijke foto's, moeten jullie naar Jetje's dag als jullie ze in het echt willen zien. En wie wil nou niet een schilderdoek zien schilderen?


Meer informatie over Team Jetje