Translate

donderdag 9 september 2021

Jetje bij Radio Kootwijk

Jetje bij Radio Kootwijk

 

Goedemorgen 

wat heb je nodig om je was te drogen? Wind en zon natuurlijk. Of een elektrische wasdroger, maar die is niet duurzaam en niet ecologisch verantwoord. Dus dat doen we tegenwoordig niet meer.

Maar waar vind je wind en zon? Op de Veluwe natuurlijk. Ruimte genoeg. En als je dan ook nog wat fotograferen wilt, dan is het beroemde Radio Kootwijk nog niet zo'n gek idee. Dat vonden heel veel andere toeristen kennelijk ook, want het zag er zwart van de fietsende bejaarden. Maar die hadden in elk geval de natte was thuis gelaten. Dat scheelde wel. Zie https://jetjesdag.blogspot.com/2021/07/9%20september%202021.html



Maar goed, ik heb mijn was er prima laten drogen en het was een relaxte dag. Dat is ook wat waard.

Verder nog een bizar verhaal over de Amerikaanse fotosite Purpleport, dat mijn account leegveegde, vanwege klachten over onder andere mijn portretfoto's. Nu vinden sommige mensen wel, dat ik nogal eens vreemd doe en dat mijn haar erg wild zit, maar om mijn hoofd dan meteen als "niet geschikt voor minderjarigen" te verklaren, is ook niet zo aardig. Nou ja, het is meer hun probleem dan het mijne. Maar ze gaan me er niet meer terug zien. Dat niet. :-) :-)

Jetje bij Radio Kootwijk

Meer informatie over Team Jetje