Translate

dinsdag 21 september 2021

[TOETERS EN SLIJTAGE AAN UITLATEN]

 [TOETERS EN SLIJTAGE AAN UITLATEN]


Goedemorgen vrienden,

nou, dat heb ik weer. Ga ik speciaal naar Den Haag om alvast wat van de sfeer van de rijtour van koning Willem-Alexander Claus George Ferdinand, Koning der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau, Jonkheer van Amsberg (kortweg Willy genoemd) op te snuiven, besluit hij om gewoon met de auto te gaan zodat iedereen zijn toeter en vlaggetjes ergens mag steken waar de zon niet komt. 

Prinsjesdag 2021



Trouwens, het is nog geen 10 minuten lopen naar het huidige adres, het is steeds maar rechtdoor en het is mooi weer. Dan kun je die auto ook wel thuislaten. Die korte afstanden geven alleen maar slijtage aan de uitlaat. En een koude motor levert veel meer verontreiniging. Over goed voorbeeld aan ons geven gesproken!

Maar goed, daar stond ik dan in mijn allersjiekste jurk. zie

https://jetjesdag.blogspot.com/2021/07/19%20augustus%202021.html


Ik wilde wel eens weten wat die mensen voelen, die daar al lang van te voren klaar gaan staan. En nu weet ik het nog niet, want hij komt niet. Nou, volgend jaar kom IK niet, als hij dat maar weet. Trouwens, de kans is levensgroot dat we dan nog steeds geen regering hebben, dus er valt ook niet veel te openen.

Nee, ik vind dit niet leuk!!

Maar mijn trouwe Facebookvrienden wens ik natuurlijk wel een prettige Prinsjesdag. Wel goed opletten bij de troonrede en niet in slaap vallen.

Tot morgen, Henriëtte.

Meer informatie over Team Jetje