Translate

vrijdag 15 april 2022

De boom op zijn kop

De boom op zijn kop

 

Goedemorgen vrienden,

weten jullie nog? Mijn poging om een bijzondere Paasboom te regelen, afgelopen maandag? Ik heb hem een paar dagen laten staan zodat we aan elkaar konden wennen, maar het is geen succes geworden. Ik heb besloten hem de deur uit te gooien en ben na gaan denken. Want ik wilde wél een boom. En op Jetje's dag hebben we al een aantal artikelen over creatief denken geplaatst dus tijd om ze eens in de praktijk te brengen. 

 


En dat had resultaat. En wat voor een resultaat. Het werd uiteindelijk een variant op een andere bekende feestboom. Maar omdat het zetten van de kerstboom met de Pasen de wereld op zijn kop zet, heb ik er voor gekozen om de wereld normaal te laten en de kerstboom op zijn kop te zetten. Het is weer eens iets anders, nietwaar?

Afijn, ik heb een Paasboom die niet veel mensen zullen hebben, denk ik zo. Wie daar aan twijfelt kan het beste maar eens op Jetje's dag gaan kijken. Zie https://jetjesdag.blogspot.com/2022/04/opzijnkop.html En verder iedereen prettige paasdagen.

Meer informatie over Team Jetje