Translate

maandag 11 april 2022

Jetje zet de paasboom

 PAASBOOM MET EEN INBUSSLEUTELTJE VAN DE IKEA


Goedemorgen, gewaardeerde vrienden

Een nieuwe week vol nieuwe Jetje's. De een verheugt zich er op, een ander aanzienlijk minder. En toch doe ik het voor iedereen. Daar ben ik niet moeilijk in. Vandaag wordt het tijd voor de voorbereidingen voor Pasen. zie https://jetjesdag.blogspot.com/2022/04/paasboom.html 

 



De dag dat ik mij er mee bezighoud. Je zou het mijn eerste Paasdag mogen noemen. Ik weet het niet met Pasen. Sommige mensen eten dan ongelofelijk veel hardgekookte eieren, maar dat spreekt mij ook niet zo aan. Het lijkt me ook ongezond voor je cholesterolgehalte. En verder? Ze gaan een paar uur in de file staan voor de Keukenhof en hopen dat de parkeerplaats nog niet vol is als ze aankomen. Wat soms rond 11 uur in de ochtend al het geval is. En dan? Dat moet je terug. Het leven kan hard zijn, ook met de Pasen. Gelukkig krijg je tweede Paasdag een herkansing bij de file naar de IKEA.

Meer informatie over Team Jetje