Translate

woensdag 6 april 2022

Jetje gaat maar weer eens sporten

Jetje gaat maar weer eens sporten

Goedemorgen vrienden,

Zo, het huis is weer ontdaan van alle agressieve klerenhangers en de overgebleven exemplaren hangen weer gewoon kleren te hangen in de kast. Het gevaar lijkt geweken. Dus heb ik maar weer eens wat aan mijn conditie gewerkt op de trimbaan in het parkje hier vlak bij. Daarvan staan wat foto's op Jetje's dag.

https://jetjesdag.blogspot.com/2022/04/sport.html

Want trainen om mijn body in conditie te houden, doe ik vrij fanatiek. En gezien de reacties die ik er op krijg, lukt dat nog aardig en zie je niet in één oogopslag dat ik dit jaar ook al weer 64 wordt! :-) Vroeger was je dan nog maar een jaar van je AOW af. Maar ik mag nog een paar jaar langer. Net als iedereen trouwens.
 


Meer informatie over Team Jetje