Translate

woensdag 17 januari 2024

[HELP! HET MODEL IS KLUSSER!]

 [HELP! HET MODEL IS KLUSSER!]


Goedemorgen vrienden,


help, het model is klusser

Is het al iemand opgevallen dat ik veel fotoseries over een klussend model in Jetje's dag plaats? Dat heeft een goede reden, namelijk dat ik in mijn appartement ruimte heb gemaakt voor het geven van workshops. Kleinschalig, gezellig en vooral persoonlijk. De eerste sessie modeltekenen start op 3 maart a.s. na geslaagde proefsessies. Dus in de Jetje's dag van vandaag ga ik niet alleen op mijn kluswerk in, maar ook op mijn project "Model met koffie". Jullie horen er de komende tijd nog wel meer over. Hier staat meer: https://jetjesdag.blogspot.com/2024/01/jetje-klust.html


Groetjes en een heel prettige woensdag. Pas op met uitglijden!


Henriëtte. 







   


Meer informatie over Team Jetje