Translate

vrijdag 26 januari 2024

[DE ROZE PANTER]

 [DE ROZE PANTER]


Goedemorgen vrienden


Jetje in roze

Vandaag sta ik in Jetje's dag in het roze. Afgelopen week was ik gekleed als panter. Dat geeft bij mij direct een associatie. In dit geval de bekende "roze panter" films met Peter Sellers in de hoofdrol. Ik heb wel vaker last van het leggen van dit soort vreemde verbanden. Aan de andere kant is het heel handig als je vaak veel creatieve ideeën nodig hebt. De computer staat vol met half of zelfs voor een kwart uitgewerkte ideeën die op een onbewaakt moment binnen zijn komen waaien. Ach, misschien ga ik er ooit nog iets mee doen. Misschien ook wel niet. En intussen ben ik gewoon lekker bezig. 


https://jetjesdag.blogspot.com/2024/01/lingerie.html


Ik wens iedereen een fijne vrijdag die door een even fijn weekend wordt gevolgd. 


Groetjes, Henriëtte.





   


Meer informatie over Team Jetje