Translate

maandag 29 januari 2024

[VIJF GROENE HOEDJES]

 [VIJF GROENE HOEDJES]


Goedemorgen vrienden,


5 groene hoedjes

jullie hadden nog iets van me tegoed. Ooit had ik al iets laten zien van waar ik over na liep te denken om mijn gang onder handen te nemen. Iets met vlakverdelingen en zo. Nu ben ik een tijdje buiten kantoor geweest en jullie hebben nooit gezien hoe het geworden is. En daar gaan we vandaag verandering in brengen. Op de foto zie je al een beetje hoe het werkt. Let op het groene hoedje, dat vijf keer te zien is. Ach, dan vergeet je het niet op te zetten als je het pand verlaat. "Jetje left the building" om Elvis te citeren. https://jetjesdag.blogspot.com/2024/01/de-eerste-indruk.html


Ik wens iedereen een waanzinnig goede maandag. En doe de rest van de week er ook gelijk maar bij.


Henriëtte.




   


Meer informatie over Team Jetje