Translate

donderdag 18 januari 2024

[EN JETJE BEHANGDE VERDER]

 [EN JETJE BEHANGDE VERDER]


Goedemorgen vrienden,


Zo, vandaag ga ik verder met behangen, [ https://jetjesdag.blogspot.com/2024/01/18-januari-2024-jetje-behangt-door.html ] nadat ik in de afgelopen week de behangplaktafel uiteindelijk goed neer heb weten te zetten. Best wel een prestatie, zo was ik van mening. Mijn nieuwtje over de modeltekenmogelijkheden van "Model met koffie" heeft de nodige interesse gewekt en daar ga ik dus vandaag ook nog even op in. In elk geval waren de reacties heel positief en daar ben ik blij mee. 



Nou, ik ga weer plakken.


Groetjes en een hele fijne donderdag.


Henriëtte.


#modelfotografie, #modelphotography, #modeltekenen, #lifedrawing, #modeldrawing, #fotomodel, #kunstmodel, #kunsthandel, #lisse, 



   

Meer informatie over Team Jetje