Translate

maandag 15 januari 2024

 [JETJE ZIET BLAUW]


Een hele goede morgen, vrienden,


we hebben elkaar afgelopen vrijdag het laatst gezien toen ik nog op mijn balkon een wijntje aan het drinken was. Gelukkig ben ik niet blauw van de kou geworden, al had wel goed gepast bij het "Blue Monday" thema van vandaag. Jullie weten wel, die dag waarop iedereen nog depressiever moet zijn als dat de meeste mensen tegenwoordig normaal al zijn. Nee, daar doe ik niet aan mee! (Hé, dat rijmt.) IK vervang de depri aspecten door positieve aspecten. En dat bevalt me een stuk beter, mag ik zeggen. Dus overweeg dat ook eens. En als genoeg mensen meedoen, gaan de reclamebedrijven die deze onzin bedenken, vanzelf wel meedoen. (Of failliet, maar dat is dan eigen schuld.). O ja, hier lees je alles: https://jetjesdag.blogspot.com/2024/01/15-januari-2024-jetje-ziet-blauw.html



Ik wens iedereen een niet al te blauwe maandag. Kijk uit voor de gladheid, want dan krijg je ook nog blauwe plekken. 


Tot morgen.


Jetje.



Meer informatie over Team Jetje