Translate

woensdag 14 februari 2024

[DE BLAUWE VALENTIJN]

 [DE BLAUWE VALENTIJN]


Goedemorgen vrienden,



Improviseren jullie ook wel eens met de onderwerpen voor je fotoshoots? Nou ik wel. En het kan met niet vreemd genoeg zijn. Vandaag heb ik mij behoorlijk uitgeleefd, maar het is dan ook Valentijnsdag. De dag dat mijn postbus uit elkaar dreigt te barsten van alle kaarten. Vorig jaar kreeg ik nog een brief van PostNL of ik dit jaar wat minder populair wilde worden. Dus om de PostNL tegemoet te komen, heb ik alles maar in het blauw gehouden en niet in het bekende Valentijnsdagrood. https://jetjesdag.blogspot.com/2024/02/korte-broek.html


Iedereen een fijne Valentijnsdag en wees ook op andere dagen eens een keertje lief voor elkaar.


Groetjes van Jetje.





   


Meer informatie over Team Jetje