Translate

vrijdag 2 februari 2024

[PRATEN ALS EEN KALKOEN ZONDER KOP]

[PRATEN ALS EEN KALKOEN ZONDER KOP]


Goedemorgen vrienden,


Vandaag gaan we het er op Jetjes dag [ https://jetjesdag.blogspot.com/2024/02/2-februari-2024-een-kalkoen-zonder-kop.html ] over hebben dat rood niet alleen bij stoplichten een belangrijke rol speelt, maar ook bij vrouwen. Dat klopt ook wel. Ik heb heel wat rode kleding en dat past ook wel bij mij. Een stoplicht heb ik dan weer niet. Een kalkoen ook niet trouwens. En daar gaat een deel van het verhaal over, geïnspireerd op foto's die Mari Kapteijns hier heeft geplaatst. Best een complex geheel eigenlijk. Nou ja, mijn volgers zijn slim genoeg om er wel uit te komen, nietwaar?

dame in rood


In elk geval wens ik iedereen een fijne vrijdag en een goed weekend. 


Groetjes van Jetje.





   


Meer informatie over Team Jetje