Translate

dinsdag 27 februari 2024

[JETJE REIST PER SPOOR. STEEDS MAAR DOOR]

Kunst, fotografie en modelwerk | JETJE REIST PER SPOOR. STEEDS MAAR DOOR 


Goedemorgen vrienden,



waren we gisteren in Wijk bij Duurstede, vandaag ben ik in Helmond te vinden. Bij fotograaf Alphons de Visscher. Ik kom nog eens ergens. En dat zorgt voor veel reizen. Daar heb ik geen hekel aan, want het brengt met op allerlei afwisselende plekken in het land. Ik hoor nog wel eens van een fotograaf "dat ik veel te ver weg woon voor een afspraak." Maar jullie zien, dat dat reuze meevalt, want dat ik qua reizen niet zo moeilijk ben.


Zie verder het blog: https://jetjesdag.blogspot.com/2024/02/per-spoor.html


Fijne dinsdag en er wordt door het weerbericht gezegd dat het droog blijft. Zou het? Wat een heuglijk feit dan. 


Groetjes van Henriëtte. 



Meer informatie over Team Jetje