Translate

vrijdag 23 februari 2024

[JETJE GAAT VOOR GROEN EN GEEL]

 [JETJE GAAT VOOR GROEN EN GEEL]


Goedemorgen vrienden,



Vandaag hebben we het in Jetje's dag over twee kleuren hebben. "Wat? Alweer kleur!" zullen sommige mensen verzuchten die liever zwart of wit hebben. En dat mag. Ik ben een mens van kleur, maar iets wit of zwarts kan heel stijlvol zijn en ook dat trek ik regelmatig aan. Maar vandaag zijn het dus groen en geel. En leg ik uit waar ik inspiratie voor Jetje's dag vandaan haal zonder mezelf groen en geel te ergeren. Want daar krijg je rimpels van.  


https://jetjesdag.blogspot.com/2024/02/groen-en-geel.html


Maar voorlopig wens ik iedereen een hele fijne vrijdag. En alvast een goed weekend. Maak er wat van!


Groetjes van Henriëtte. 



Meer informatie over Team Jetje