Translate

woensdag 8 mei 2024

[JETJE POETST]

Kunst, fotografie en modelwerk | JETJE POETST 


Goedemorgen vrienden



Na de bijzondere en experimentele foto's van gisteren op Jetje's dag is het vandaag de beurt aan iets heel banaals. Namelijk het poetsen van mijn schoenen. Want dat moet nu eenmaal af en toe ook een keertje gebeuren. En ik heb als vrouw echt heel veel schoenen, dus het gaat nog wel even duren voor ze allemaal gepoetst zijn. Maar gelukkig heb ik een paar dagen vrij, dus ik kan er tegenaan. :-) :-)  Want Hemelvaartsdag en de vrijdag erna is het kantoor gesloten! Maandag ben ik er weer. Met een nieuwe Jetje's dag. Dan wens ik iedereen een fijne Hemelvaartsdag, een leuke vrije dag gevolgd door een fijn weekend. Is dat geen lange rij met goede wensen? 


https://jetjesdag.blogspot.com/2024/05/schoenen.html


Groetjes en tot maandag.


Henriëtte.




 




 

Meer informatie over Team Jetje