Translate

donderdag 16 mei 2024

[JETJE IS ER KLAAR VOOR]

KUNST, FOTOGRAFIE EN MODELWERK | JETJE IS ER KLAAR VOOR]


Goedemorgen vrienden,



Klaar voor? Waar ben ik klaar voor? Vraag je je nu natuurlijk af? Gewoon. Om sponzen op mijn regenjas te gaan plakken. Een bekende spons van de televisie is natuurlijk Spongebob Squarepants, ofwel sponsbob met de vierkante broek. Veel van jullie kennen hem wel en daarom heb ik het opplakken van de sponzen aan deze kleine en gele vriend opgedragen. En wat ik er mee ga doen? Tja, wat gaat iemand doen die zojuist ruim 30 sponzen op haar jas heeft geplakt? Die gaat datgene doen wat we morgen wel eens gaan bekijken.


https://jetjesdag.blogspot.com/2024/05/spongebob.html


Tot die tijd (en daarna ook) wens ik iedereen een fijne rest van de week.


Groetjes, Henriëtte.


 




Meer informatie over Team Jetje