Translate

donderdag 16 mei 2024

[JETJE EN DE NIETSMEERMOETERS]

KUNST, FOTOGRAFIE EN MODELWERK | JETJE EN DE NIETSMEERMOETERS  


Goedemorgen vrienden,



gisteren hebben jullie kunnen zien dat ik mijn jas beplakte met sponzen en vandaag gaan we eens kijken wat daarvan het resultaat is. En dan ga ik een wandelingetje in het dorp maken om mijn jas te laten zien. Vaak levert dat allerlei vragen op. Of ik ergens promotie voor doe, met reclameopnamen bezig ben of dat ik voor een tijdschrift werk. Dat soort dingen. Ik leg meestal wel even uit dat ik met mijn Paradijsvogelproject bezig ben. En veel mensen vinden dat balanceren tussen fotografie, performance en conceptuele kunst wel interessant.

Één ding is een feit, het hele idee van achter dat vogelgedoe komt voort uit allerlei bewegingen van mensen die het wel gezien hebben met alle onzin in de wereld. Mijn leeftijdsgenoten en wat ouder vaak. Het zijn de mensen die dingen nog mogen doen. Maar die niets meer moeten doen. Ik noem ze dan ook de Nietsmeermoeters. Het zijn die mensen die hun aandeel wel geleverd hebben. 


https://jetjesdag.blogspot.com/2024/05/blog-post_15.html


In elk geval wens ik iedereen een prettige donderdag toe.


Groetjes, Henriëtte.


 




Meer informatie over Team Jetje