Translate

dinsdag 7 mei 2024

[JETJE ANDERS DAN ANDERS]

Kunst, fotografie en modelwerk | JETJE ANDERS DAN ANDERS 


Goedemorgen vrienden



Het gebeurt niet zo vaak dat je door een fotograaf wordt gevraagd omdat hij iets anders dan anders wil en in "Jetje's dag" het een en ander van me had gezien. En daar had hij het gevoel uit gekregen dat ik wel geschikt was als model voor wat experimenten. Een uitstekende conclusie. Het was in Dilsen-Stokkem, In België, ergens net over de grens in Zuid-Limburg, maar voor een bijzondere shoot wil ik nog wel eens vroeg in de trein stappen. En dus heb ik met fotograaf Jeff Simmelink een geweldige en heel bijzondere shoot gedaan, met een uitstekende ontvangst en verzorging. De resultaten van deze aparte shoot vinden jullie de komende tijd in Jetje's dag terug. Ze zijn niet te missen, want ze zijn echt anders. En dat was ook de bedoeling. Missie geslaagd, wat dat betreft.  


https://jetjesdag.blogspot.com/2024/05/gehaktbal.html


Verder wens ik iedereen een prettige dinsdag.


Groetjes van Henriëtte.



 



Meer informatie over Team Jetje