Translate

woensdag 1 mei 2024

JETJE BEDANKT OOK JOU

[JETJE BEDANKT OOK JOU]


Goedemorgen vrienden,



Op Jetje's dag heb ik iedereen bedankt die mij helpt om maand in maand uit weer meer bezoekers op mijn weblog te krijgen. Hartstikke leuk natuurlijk, want aan een weblog zonder bezoekers heeft niemand iets. Dus als jij ook tot die mensen behoort die doorklikken van Facebook naar het weblog, word je ook bedankt! Plannen heb ik genoeg met het blog. 

Maar misschien ga ik er ook wel weer eens een tijdje uit of zoek ik naar een andere oplossing voor de slappe zomermaanden, waarbij toch iedereen in Torremolinos op een terras zit met een Hollands biertje. 

Het Jetje's dag webblog is enorm arbeidsintensief. Dat geeft niets want ik vind het leuk en doe het graag, maar af en toe moet je even wat voorraden maken. Maar dat gaan we allemaal nog wel zien.


https://jetjesdag.blogspot.com/2024/05/blog-post.html


Ik wens iedereen een fijne woensdag en geniet lekker van de zon. 


Groeten, Henriëtte.  



Meer informatie over Team Jetje