Translate

dinsdag 14 mei 2024

IEMAND NOG EEN GOED IDEE?

KUNST, FOTOGRAFIE EN MODELWERK |IEMAND NOG EEN GOED IDEE?


Goedemorgen vrienden,



Ik heb wat vage plannen. Jetje's dag groeit als kool qua aantallen bezoekers, net als het kunstblog. Die gaan ongeveer gelijk op. Zonde om daar niet wat meer mee te doen. Ik heb nog wel een aantal ideeën en suggesties op de plank liggen, maar ik zou het leuk vinden als er ook wensen van buitenaf zouden komen. Waarbij ik dan kan kijken in hoeverre ik daar aan kan voldoen. Er is best veel mogelijk. Maar ik moet dan wel weten dat er behoefte aan is. 


https://jetjesdag.blogspot.com/2024/05/14-mei-2024-jetje-vraagt-suggesties.html


Dus hierbij mijn oproep: Heb je een idee dat je graag in Jetje'sdag verwerkt zou zien, laat het mij weten. Het mag echt van alles zijn. Of het er ook gaat komen, kan ik niet garanderen. Dat is logisch. Het moet ook wel binnen de regels van Facebook en Google blijven. Maar als er andere websites, weblogs, boekjes, artikelen, iets te organiseren of wat dan ook voor nodig zijn, dan hoeft dat geen probleem te zijn. Dus laat het eens horen. Na ruim driehonderd afleveringen moeten jullie toch wel weten dat er veel kan. Ik hoor graag van jullie.


En ik wens iedereen een fijne dinsdag. 


Groetjes, Henriëtte.





 

Meer informatie over Team Jetje