Translate

woensdag 22 mei 2024

JETJE ZOEKT LOCATIES

KUNST, FOTOGRAFIE EN MODELWERK | JETJE ZOEKT LOCATIES


Goedemorgen Facebookvrienden,



ik ben altijd op zoek naar locaties voor leuke shoots. Zoals jullie weten doe ik namelijk nogal wat fotowerk. Een achtergrond die bijna altijd wel geschikt is, is een oud dorp of stadje. Het is daar meestal vrij rustig, autoverkeer mag er vaak niet komen en toeristen hebben het nog niet altijd gevonden. Dus als jullie tips hebben voor interessante plaatsen, waar nu ook nog wel wat geschiedenis te zien is, dan houd ik mij aanbevolen. Vandaag hebben we Zutphen en Buren in Jetje's dag, allebei plaatsen waar het goed fotograferen is. 


https://jetjesdag.blogspot.com/2024/05/mooie-locaties.html


Verder wens ik iedereen een fijne woensdag. We zijn al weer op de helft van de week. Dat gaat snel als er een dag af valt. 


Groetjes,


Henriëtte. 



Meer informatie over Team Jetje